خالی از لطف نیست ....

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

خالی از لطف نیست ....

لطفا وقتی وارد وبلاگ من می شید نقاباتون رو در بیارید و یه لحظه استراحت کنید ... چون من توی دنیایی زندگی می کنم که نقاب فروشی یه جرم بزرگه و  فروشنده های نقاب مثل شیطون ، غرور ، نفس و.... توی دنیای من حق نفس کشیدن ندارن .... امیدوارم شمایی که می یاید خیلی وقت باشه که نقاباتونو برداشتین ...( خوش اومدید )

این جا یه دنیای صورتی و آرومه ... به نظر شما لذت بخش نیست که بعد از تمام خستگی های روز برید زیر سایه اون درخت یه ذره استراحت کنید و بعد تموم غم هاتونو به شاخه هاش  بسپارید و برید یه دنیای جدید بسازید..

خدا همیشه هست و به ما کمک می کنه ولی ما انقدر به چراغای سوخته زندگیمون نگا می کنیم که دیگه روشنایی رو حس نمی کنیم ...نمی دونم تویی که اینو می خونی چه قدر زندگیت سخته یا آسونه ولی می خوام بهت بگم ...برای تبدیل شدن به الماس یا یه تندیس قشنگ و یه شاهکار در هستی به تمام این رنج ها و مشقت ها نیاز داری....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 خرداد 1387برچسب:, ] [ 7:32 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]