انرژی مثبت شب امتحان

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

انرژی مثبت شب امتحان

 

                                 

 خوب دوستا گلم گفتم حالا که دارم می رم یه کمی واسه شب امتحان انرژی مثبت بدم :

 همون لحظه ای که خیلی خسته ای ،دقیقا همون لحظه ایه که قرار بیشترین پیشرفت رو بکنی.

 همیشه بهترین پاداش ها رو وقتی به ما می دن ،که در اوج خستگی از تلاش های گذشته مون باشیم.

  پس پا تو عقب نکش ،ثمره ی همه ی تلاشهات در همین لحظه می تونن ظاهر بشن یا اینکه همشون می تونن در   همین لحظه از بین برن پس پا تو عقب نکش ...باشه قهرمان

 بیشتر آدم ها از دزد می ترسن، وقتی که دزدی می بینن فرار می کنن ،ولی بعضی

  از آدم ها شهامت به خرج می دن و به سمت دزد می دوند اونوقت دزد از اونها فرار می کنه .

   بیشتر مشکل ها هم مثل دزد هستند اگه از شون بترسی به سمتت حمله می کنن ولی اگه

  شهامت داشته باشی و به سمتشون حمله کنی مشکل ها فرار می کنن...

اولین راه برای حل یک مشکل ،داشتن شهامت هجوم بردن بهه سمت اون مشکل هستش ...

    با شهامت و شجاع باش قهرمان ،به زودی مشکل فرار خواهد کرد ...

   برای آنکه بگویی زنده ای ،لازم نیست که فریاد بزنی

     کافی است رشد کنی...

     آنچه که باعث تمایز یک گیاه مرده و زنده می شود

     رشد است...

        پس موفق باش و رشد کن واز موفقیت هاتم به من بگو بهترین قهرمان دنیا... می خوام به

        دنیا و خودت ثابت کنی هیچکی تو دنیا استعداد و توانایی تو رو نداره با تو هم ها از این گوش

        نره تو از اون یکی بیاد بیرون دروغ نمی گم باور کن...

         راستی این مدت بازی و تفریح ممنوع انشاء الله واسه بعد نبینم بازی گوشی کنی ها

         ملتفت شدی گوشاتو می کنم ها...

          فقط تو بازی می شه یواشکی سُک سُک کرد .تو زندگی عین یه قهرمان باید همه

           رو  غافلگیر کرد...

           اگه دنبال موفقیت باشی بهش می رسی ..

             اصلا یکی از قوانین دنیا همینه که دنبال هرچی بگردی ...پیداش می کنی

          خوب حالا پاشو گلم و امتحان کن  دیدی تونستی بابا من می گم شماهام مثل خودم فوق العاده اید ...

           ودر آخر...

          خدا جون ،من می دونم که همون طوری که کمکم کردی تا مشکلاتم رو تشخیص بدم ،

              بهم کمک می کن که اون ها رو از بین ببیرم،مطمئنم خدا جون ...

             خدا پشت و پناهتون خوب درس بخونید...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 14:30 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]